går framåt....

Idag ska jag rida bronca :) Ooh spännande, får se hur det går. Tror inte det ska vara nå problem alls..
Är så evigt tacksam för att Lisa Nes har tränat henne..
Idag är sista träningsdagen, så imorgon får jag börja rida och träna henne själv.
Hon är som en dröm att rida.. Fast lite konstig trav när hon biljarderar som dom gör! :P

Nä nu ska jag klä på mig, dom ringde om jobb i morse.. Men tyvär så kan jag inte jobba.
Tar ut Fp just nu så lite svårt. Eller nja, men där jag skulle jobba är lika "bra" betalt som fp:n.
Så hoppas att emy vaknar snart, vill inte vara själv :P
Ska nog åka till stallet tidigt idag. Vill rida medans det är ljust för en gång skull!

OCH papprerna har inte kommit!!! Nu är jag så förbannat less på detta. Eller det har jag varit ett tag nu!
Ska skriva till Hojna idag och säga att det är hennes sista chans nu.

Nä nu ska jag gå, ska nog lägga upp lite kläder jag ska sälja här på bloggen också.
Har så jävla mycke kläder jag inte ens har använt!

Ha det

Älskar mina 2 <3

/Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0