Inatt

Jag var så jävla rädd inatt, alltså jag vet inte ens vad jag var rädd för?
Sa till daniel att jag var rädd att emy var typ livlös, att garderoben var öppen.
Alltså sånt som jag vet att inte kommer hända.
Men nu när jag vakna så var all rädsla borta och jag kunde sova till 10 :)

Så nu sitter vi här i soffan och emy äter en macka :) Hon slickar med upp smöret haha..
Jag längtar så till den 20e. Då flyttar jag hästarna till lisa nes, ska bli så himla kul :)
Hon ska rida in bronca åt mig. Hoppas nu bara agneta skickar mina papper och pass på henne..
Är så jävla arg på henne, har sagt att jag skickar tillbaka hästen åt henne.
Kan ju inte göra nå med henne utan papper. Inte tävla, inte sälja, inte betäcka henne.
Ja inget..

Nä nu ska jag se lite One tree hill <3 Fan så jag älskar den serien.



Är inne på 8e s. Så inte mångra program kvar innan jag får börja se en gång i veckan :(


Älskar mina 2! <3

/Patricia

Kommentarer
Postat av: D

PÖÖÖÖÖSS!!!! =>

2010-10-15 @ 10:31:10
Postat av: Millan

Sv: Du har ju kommenterat i fel inlägg, blir lättare för mig att lotta om du skriver i rätt :P

2010-10-24 @ 21:23:06
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0