Tisdag!

Fan alltså veckorna går så fort. Iofs så är det ju bara tisdag men ändå?!
Emy sover då än, jag sitter nere i soffan och har myst ner mig här :P
Med datorn i famnen. Ska till morfar idag och göra köttsoppa med han :)
Så JÄVLA gott! Sen ska jag väl till stallet och rida pålle och göra allt där.

Igår som sagt så sa lisa till min att om två veckor rider jag och bronca ett dressyr program :)
Att man kan säga så när man bara har ridit henne två gånger?
Hon kan nog sin sak kan man väl säga :) Hon har det på känn helt enkelt :P
Så jag tror inte vi blir så jätte länge hos lisa :/ Är ju som synd det men men, jag far ju därifrån men en ridbar häst.
Tror jag ändå kommer att sälja bronca om inte nu allt löser sig. Får väl hoppas på det bästa.
Vill bara ha mina papper och pass på henne som aldrig verkar komma! :@
Nä nu ska jag fortsätta att mysa hära för mig själv. Kanske göra nå kaffe och ta en rök ? :P

Älskar  <3

/Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0