Varför?

Ska det vara så jävla svårt att skicka upp ett pass och papper från spanien???
Jag fattar fan inte. Nu har hon bara några dagar på sig, sen vill jag ha mina pengar på mitt konto.
Och hästen skickas ner! Blir bara så jävla förbannad. Hur kan man göra såhär?!
En häst jag haft 7 månader, och sen måste jag skicka tillbaka henne pga att jag inte får nå pass.
Vet ju fan inte ens om det är rätt häst...

Var iaf i stallet imorse. Ska dit igen, och mocka och sånt :) Hann inte på morgonen.
Gick iaf bra att rida bronca :) Kul att se att det går framm iaf..

Nä nu ska jag vara social med Nina som är här på kaffe :)

Ikväll blir jag bjuden av min älskade sambo på 1906 och sen bio (:
Han är så underbar <3

Älskar mina 2 <3

/Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0