Dag 2

Igår åt jag två hårdmackor till frukost, lunch en halv dl mackaroner och två köttbullar.
Kvällsfika kring halv 8 åt jag två ägg och en macka. Sen åt jag under dagen en banan och morötter :)
Idag nu när jag vakna är jag inte ens hungrig.. Och det känns bra :) Känner mig heller inte sugen på nå.
Så jag tror detta kommer gå super bra :)

Ska ut och gå med nina idag och vi ska bränna fett haha :P
Måste förbi dagis också för att höra vilka tider som gäller..

Nu ska jag klä emy. Älskar mina 2 <3

/Patricia

Kommentarer
Postat av: D

Go baby go! =o)

Måste juh komma fram till något "PRIS" till vinnaren!?!?!?!? (Sjätte Juni)



Fundera på det du! ;o)

Kram <3

2011-01-04 @ 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0