Dag 6

Fan vad jag är nöjd med mig själv :)
Har klarat mig ifrån allt..
Igår hade jag och daniel en mys kväll med vitt vin & ost och kex bricka :)
Gott var det..

På måndag ska jag väga mig och se om jag gått ner nå..
Jag hoppas då det (: Bara av att man gjort det får man väl en större kick..

Btw så vakna jag typ halv 8 idag :/ Kunde inte somna om igen heller.
Så jag sitter och tittar på mtv och väntar på att tiden ska gå fortare..
Eller iaf på att daniel ska vakna. Emy sover hos mormor inatt : )

Nä nu ska jag lägga mig och se här : )
Ha det bra. Älskar mina två så otroligt mycke <3

/Patricia

Kommentarer
Postat av: casandra

sv; nej faktiskt inte =) intresserad?

Postat av: casandra

sv; nej faktiskt inte =) intresserad?

Postat av: casandra

sv; Medelstor skulle jag nog säga =)Vart bor du? ingen möjlighet att möta upp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0