Dag 9

Blir bara färre inlägg..
I måndags vägde jag mig och har då gått ner 2 kilo :D
Snacka om att jag vart glad.
Hoppas det fortsätter så, och på torsdag får jag pengar så då ska jag köpa lite kalori snål mat också..
Detta känns kul, alltså innan 6e juli ska jag väga 58 men det känner jag nu att det kommer jag klara lätt som en plätt..

Och det känns roligare när det inte bara är jag, utan daniel också :)
Måste gå igenom mina kläder också.. Blir nog mycke jag får slänga iväg-
Eller sälja?!

Sen btw så igår red jag för lisa nes på grans, jag och bronca gjorde en början till piaff :D
Hon gjorde några steg. Hon är så himla fin min häst <3
Ska börja tävla i dressyr tyckte lisa bara för att få visa upp vilken snygg häst jag har.

Nä nu ska jag se nå avsnitt av The O.C innan emy vaknar.

Älskar mina 2 <3

/Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0